Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li se vladavina Bašara Asada bliži kraju i da li će proći kao Gadafi?

Komentari (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 08 avgust 2015 23:14
boki okac
rusija kao da se zadovoljila krimom i nada se da je zapad to progutao pa idemo dalje. Ali posle Asada stize novi problem ovog puta blize Rusiji od juga.
Preporuke:
88
3
2 subota, 08 avgust 2015 23:24
s.j Rusija mora da prestane da se plaši kritika Zapada, i da se jednom već pokaže kao spremna da pomogne svojim saveznicima
U protivnom - u odsustvu adekvatnog izgovora tipa 'na vlasti je pijandura' - ona će ostati bez saveznika. Spoljnoj politici se svakako mora prići s hladnom glavom, ali sklapanje savezništva nije samo poslovni ugovor. Da bi savezništvo zaista funkcionisali, potrebno je dodati dozu emocije i prijateljstva, pa i spremnosti na žrtvovanje za svog saveznika. Rusija do sada nije pokazala nikakvu spremnost da zaštiti Siriju, a i u odnosu sa Iranom i Kinom je bilo dosta kukavičluka i strepnje od moguće 'negativne reakcije' Zapada, uz sasvim neosnovan strah od rastuće moći Kine. Kina nije pokazala nikakve neprijateljske namere prema Rusiji, a Zapad ne posustaje u svojim nasrtajima na Rusiju. Pametnom bi to trebalo biti dosta da odluči koga se stvarno treba bojati.

Ako Rusija ne počne da deluje, skoro sklopljena prijateljstva sa Egiptom i nekim drugim zemljama u regionu će biti negativno afektovana, a vrlo je moguće da će Rusija izgubit svoj ugled u očima zemalja BRIKS-a.
Preporuke:
88
4
3 nedelja, 09 avgust 2015 01:39
Evroskeptik
Čitaj malo ...

http://thesaker.is/quietly-american-foreign-office-having-dialogue-with-damascus-and-mouallem-off-to-moscow/

Valid al Mualem, ministar spoljnih poslova Sirije, bio je ambasador u SAD u vreme Hafiza al Asada i glavni pregovarač sa Izraelom u pokušaju mirovnog sporazuma tokom devedestih, ali i polovinom dvehiljaditih. Bašar ga je doveo na položaj - odakle se u pravilu ide na mesto potpredsednika - s početkom i zbog projekta kontrolisanih reformi, kao protivtežu "tvrdoj struji" koja je ugušila "damasko proleće" 2000. godine. Veoma je cenjen u profesionalnim krugovima u Vašintonu, Moskvi, Pekingu, Jerusalimu, Teheranu, pa i Rijadu.

Njegov tih, ali dalekosežan rad najjasnije je vidljiv u nizu inicijativa i sastanaka političke opozicije sa vlašću u Moskvi.

Ne prenagljivati sa potcenjivanjem uloge Moskve. Sirija je već dve godine faktički podeljena zemlja: Bašar je samo najavio šta je Valid već pripremio - skraćivanje fronta i formalizaciju faktičkog stanja.
Preporuke:
45
3
4 nedelja, 09 avgust 2015 04:32
Genijalni Staljin
Gasprom liberali I Putin su izdali to otboreno sada mozemo recipient priklonili su se stavovima seste kolone to je jasno.neverovatna je ruska pasivnost a negde bogme I otborena izdaja dok za to vreme Putin zapadne imperialists I ameriku naziva partnerima.dok je on organizovao olimpijadu na koju je bespotrebno skrsio 50 milijardi dolara partneri su mu se uvukli u ukrajinu meki trbuh rusije eto ih u harkovu nekih 400km od moskve.donbas se razvblaci,traljavo ide narod gone,pomogao je americi u sporazumu sa iranom,cutao je dok Saudi Arabia masakrira site u jemenu nije ni veto stavio,saradjuje sa el sislijem americkom marionetom me cini nista da pomogne asadu I alavitima koji se herojski bore,crna hora nista me radi tamo totalna pasivnost.da li on to ima neki dil sa imerijalistima? Sramota za tako veliku zamlju sa mocnom armijom Ali neka zna da se zapad neve zaustaviti dokle god me otme rusiji resurse I dok me bude revolucija u moskvi.
Preporuke:
36
40
5 nedelja, 09 avgust 2015 04:41
Genijalni Staljin
Sloba Milosevic je za njega bio numerous uno.Sam sloba sa sakom srba I zastarelim oruzijem je 1991 udario na konjusare balkanske I njihove zapadne makroe me pitajuci za cenu I me plaseci se posledica,a posledicu nisu bile male.medjutim da nije pohiyao posledice bi bile tragicne a putinu ce se to I desiti svojim necinenjem docice mu ameri na crveni trg.smesno je I iluzorno to stop se putin Nada da ce se nemacka okrenuti protiv amerike to je smesno jer nemci nisu vise oni iz 1918 I 1939 vec su potpuno debilizovani od sttane anhlo amerikanaca sa nesto malo zdravog elements u ist nemackoj koja je bila zatvorenamza pogubne uticaje za vreme socijalizma
Preporuke:
34
37
6 nedelja, 09 avgust 2015 06:25
gavrilo
čini mi se da se Rusija oprijedijelila kao u onoj dječjoj igri:ide maca pored tebe pazi da te ne ogrebe...Rusiji je Sirija kao i Iran platila za sistem s-300 ali Rusi nikako da im ga isporuče...ili se plaše prijetnji Amerike ili su ušli u Dil sa amerima oko ukrajine?
Preporuke:
40
10
7 nedelja, 09 avgust 2015 08:19
Miroslav
Sirija, ovakva kakva je danas, je vještačka tvorevina nastala u dobu kolonijalnih formiranja granica na Bliskom istoku. Sulejman Ali al Asad je bio vođa alavitske zajednice u vrijeme kada je Sirija bila francuska kolonija. On je tada zagovarao sirijsku državu koja bi obuhvatala teritoriju koja je manja od teritorije koju sada drži vojska. To su oblasti oko Damaska, prema Libanu i oblast uz Sredozemno more. Možda je ovo sve uvod u podjelu Sirije, Iraka i još nekih država. Vidjećemo.
Preporuke:
51
6
8 nedelja, 09 avgust 2015 08:33
tragedija 1
odlican,objektivan clanak,jedan od boljih o politici koje politicko rukovodstvo RF vodi!!na momente imam dojam da je peskov taj koji odlucuje sta ce RF da radi i da ne radi!!totalno pogresna politika RF kad je u pitanju sirija i ukrajina!!vise je Putin i njegova politicka ekipa pomogla hunti u kijevu(dala im 3 miljardi dolara)nego sto je pomogla Asadau..sve sam vise ubedgen da je glavni krivac politike AV bas Putin,jer mu sigurno nije hteo da pomogne kad je od njega trazio pomoc.to je inace dacic otvoreno rekao,da je putin njima rekao da od pomoci nema nista!!nema nista pametnog u tome sto RF stoji po strani,sto ne pomaze Asadu..Putin je imao svo vreme na svetu da mu isporuci s300 koje je platio.trebao je i morao da mu da mnogo vise oruzja,da od sirije napravi drzavu koju ameri ne bi ni pomislili da napadnu!!neodlucna politika Putina od gruzije do danas je RF donela samo mrvice uspeha,a tako se ne postaje supersila!!promene u najvisem politickom vrhu RF su hitno potrebne,zbog same RF!!
Preporuke:
40
24
9 nedelja, 09 avgust 2015 08:49
tragedija 2
mora da se staljin okrece u svom grobu kad vidi kakvu politiku rukovodstvo RF danas vodi!!postoji razlog ovakvom ponasanju sigurno,samo je pitanje koji?dali je u pitanju nemoc?mozda?dali je u pitanju nesposobnost?i to je moguce!!dali je u pitanju mudrost??ko zna,ali malo verovatno!!!nije iskluceno da se politika RF danas ne odlucuje u moskvi,nego na neko drugo mesto,kao vasington ili jerusalem!!nije iskluceno da Putin i ostali ustvari tajno saradguju sa Sad i da je cilj unistenje ostlih koji se protive NSP!!moguce je da je Putin u sluzbi NSP i samo izvrsava nardgenja!!bilo kako,nesto nije u redu.Putin uopste ne lici na onog starog(kad je RF bila slabija)da je RF reagirala kako treba ne bi danas bila kriza ni u Siriji,a specijalno ne u ukrajni!!ali Putin nije reagirao i stime indirektno stvorio ove krize i napravio ih vecim nego sto su trebale biti!!HITNE PROMENE U NAJVISEM RUKOVODSTVU RF SU ZIVOTNO POTREBNE.rizik je inace da u buducnosti ne bude bilo RF na mapi,a stime ni nas na balkan
Preporuke:
24
24
10 nedelja, 09 avgust 2015 09:39
Nadobudni
Koliko ovde ima nadobudnih mislioca koji bi tudjim k@@@em mlatili po trnju. Odite tamo u Siriju i ako ste sluzili vojsku pa ste naucili kako treba ubijati, pomognite Siriji licnim angazmanu na terenu. To posebno vazi za pisca teksta.
Preporuke:
36
28
11 nedelja, 09 avgust 2015 09:51
Zoran Đorđević
Amerika se samo protokolarno užasava "Islamske države", a zapravo je tajno podržava. Americi je svejedno ko će doći na vlast u Siriji ako padne predsednik Asad, njoj je bitno samo da uništi još jednu zemlju, nekada prosperitetnu.
Ovo je konstanta američke politike, ceo svet to zna, ali niko ne govori otvoreno o tome. Svaki njihov potez može se objasniti time.
Preporuke:
48
0
12 nedelja, 09 avgust 2015 09:59
Marko Gay
Razlog je nemoc. Rusija nije spremna za rat i ocajnicki pokusava da rat odlozi. A mi smo crvenkapice pa cemo bas da cekamo da se ona za rat s nama spremi. Eto, zato smo se sada prenapregli da osvojimo sto vise teritorije, dok je Rusija nemocna.

Medjutim, bitniji faktor je nedostatak znanja kod Rusa kako da se iz nemoci izadje. Prvo, ruske obavestajne sluzbe su potpuno unistene izdajom i prebezima. Putin cesto dobija dezinformacije koje mu serviramo.

A drugo, Putin ne razume savremeni svet, a pre svega vaznost tehnologije. Ne razvija sistem sveobuhvatnog nadzora svetskog stanovnistva kao mi, a ni dronove koliko mi. Putin je zastareo covek koji kao prioritet drzavne politike vidi ganjanje pedera.

Takodje, Putin je opsednut idejom da je Rusija mala zemlja, koja ne moze da se nosi sa vise od milijardu Zapadnjaka.

Da smo mi tako razmisljali, SAD sa par stotina miliona ljudi odmah bi se predala cim bi videla da za protivnike ima vise od milijardu Kineza.
Preporuke:
23
48
13 nedelja, 09 avgust 2015 11:03
Posmatrač
Treba malo sačekati. Naziru se konture ruske strategije delovanja u kriznim situacijama a to je ne delovati prerano ni prekasno već kada treba (tada se minimalnim sredstvima postižu maksimalni rezultati).
Koliko mogu da procenim Sirija sve radi u dogovoru sa partnerima. Asad u Rusiji ima apsolutnu podršku i on to zna.Druga je stvar da li je potrebno i poželjno da svi oblici podrške budu vidljivi.
Mislim da je i ovo povlačenje strateško jer omogućava koncentraciju resursa a kod protivnika razvlačenje.
Posle povlačenja obično sledi kontraofanziva gde treba.
Mislim da se ISIL-u spremaju neprijatna iznenađenja.
Preporuke:
31
5
14 nedelja, 09 avgust 2015 12:22
protiv
u politici jedan britananac pre neki dan napisao da asad ojacao jer kurdi mu prisli a da ovi idioti il ils drze pustinju..
Preporuke:
20
3
15 nedelja, 09 avgust 2015 12:41
el srbinjo
poštenije i tačnije od Fridmana i Stratforda.
Preporuke:
15
3
16 nedelja, 09 avgust 2015 12:43
Gordana
Americki napad na asadovu Siriju je od samog pocetka bio i ostao provokacija Rusije. Svima je to bilo jasno. Zaista je ulivalo nadu da ce Rusija da "stane na crtu", zastiti Asada i Siriju, i zaustavi americku nezajazljivost, pogotovu sto je Rusiji Sirija strateski veom vazna. Izgledalo je tako! verovali smo da ce se stvari promeniti!Da ce nezasita ala biti zauzdana.
E, onda je usledila Ukraina. Razvlaci se vec ni neznam koliko, potpisuju se saporazumi koje siledzija ignorise, salje "instruktore", oruzje,... Svakodnevno BOMBARDUJE CIVILE I UBIJA RUSKI NAROD!!!!!!Kevcu okolne ljigave zemljice, Poljska,...A Rusija poziva na postovanje sporazuma iz Minska!?
Aman, ko ce da ih shvati ozbiljno, da se obuzda , da se urazumi, DA SE UPLASI jer drugi jezik siledzije ne razumeju!

Volela bi da verujem da je u pitanju taktika ali u Siriji 4godine kamen na kamenu neostade a ni Dombas ne izgleda mnogo bolje.
Preporuke:
30
7
17 nedelja, 09 avgust 2015 12:54
Petrušin
Da li ovce i jaganjci znaju šta vukovi i lisice planiraju?

Jedno je sigurno: da će čitav 21. vijek biti krvav!

2010

http://postimg.org/image/6oa1jegp1/


2015

http://postimg.org/image/p0iqymlj1/
Preporuke:
15
1
18 nedelja, 09 avgust 2015 12:54
Božidar Maslać
Marko Gej, u pravu ste da vreme radi za Rusiju i da je sada suviše slaba da uđe u direktni sukob sa Zapadom.

U isto vreme Rusija je najmanje zadužena velika zemlja. Vaših milijardu Zapadnjaka imaju 75% svetskog duga, računajući samo državne dugove. Jasno je da taj novac neće moći da vrate.

To nadgledanje stanovništva koje pominjete i povećana kontrola je možda signal da se Zapadne elite spremaju na krah raznih finansijskih balona i žele da kontrolišu moguće pobune kako ne bi postale opasne za vladajuću oligarhiju.

Već sada pola Amerikanaca direktno živi od štampanja svetske rezervne valute. Putinu je dovoljno da dobije samo jednu bitku i da kupi vreme da Rusija dovoljno ojača.

Ta bitka je krah dolara. Vojska SAD se neće boriti bez para. Preveliki je to sistem da bi mogao da se održi u hiperinflaciji. Već sada američki piloti imaju manji borbeni nalet od kineskih, a po nezavisnim izvorima inflacija u SAD je dostigla već 10% godišnje, a rašće eksponencijalno.
Preporuke:
35
5
19 nedelja, 09 avgust 2015 13:01
!!!
Nažalost ovime Rusija pokazuje svoju nemomoć i da nije dorasla pretenzijama "supersile"...Na primjeru Asada mnogi će mjeriti "snagu i dosljednost Rusije"...Nije da Rusije nema vojne moćni, njena vojna moć je zastrašujuća i sigurno i najjača u svoju ali Rusija nema "herca", plašljiva je poput zeca..Da li će se to promjeniti?Hoće ako bude direktno napadnuta...
Preporuke:
19
18
20 nedelja, 09 avgust 2015 13:07
Strašljivi medo
Kad "padne" Ruski saveznik Asad i doživi sudbinu Sadama huseina i Muamera Gadafija, više niko neće imati iluzija da Rusija nema "herca" da nosi epitet "svjetske supersile"...
Preporuke:
22
17
21 nedelja, 09 avgust 2015 13:08
Petrušin
25 miliona Kurda će dobiti napokon svoju državu!

Turska će uzeti dio Sirije kao nadoknadu za izgubljeno. Šiti Iraka i Sirije će stvoriti možda neki vid konfederacije sa Kurdima, koji će u ovom budućem ratu biti pritov Sunita.

Saudijska Arabija će uskoro imati građanski rat u kome će šeici svi redom pobjeći u London i Pariz za pokradenim bogatstvom.

Egipat isto čekaju nemiri i građanski rat.

Šiti će se dugoročno geostrateški povezati sa Rusijom i na taj način joj garantovati miran južni meki trbuh.

Americi prijete građanski nemiri i sve dublja rasna podjela. Za pet godina će morati uvesti dvojezičje zbog Hispanika i španskog jezika.

Njemci i Francuzi će izaći iz NATO struktura jer će morati da plaćaju sve ove američke geostrateške palamudije.

Rusi će morati na kraju da intervenišu u Ukrajini a postoji mogućnost da nuklearno intervenišu u Rumuniji, zbog nadolazećih sukoba u Moldaviji.

ps. U Ukrajini su u funkciji 5-6 nuklearnih elektrana, što je glavna briga Rusa...
Preporuke:
29
6
22 nedelja, 09 avgust 2015 13:11
Referendum
Rusija pokazuje da nije sposobna da zaštiti svoje saveznike kako u Novorusiju tako i u Siriji, svugdje gubi, na svim "frontovima".Postavlja se pitanje, pa kako će "sutra" zaštiti bilo kojeg saveznika?Da li je pouzdavanje u Rusiju i previše rizično?Naprimjer najvljeni referendum o nezavisnosti Srpske čiji je sponzor Rusija?Da ne izda?
Preporuke:
14
24
23 nedelja, 09 avgust 2015 13:15
....
Predsednik Bašar se nalazi u nezavidnoj poziciji, a sada još mu izgleda preti rat sa Amerikom. Prema pisanju Vol strit džornala, Amerika se obavezala da brani „slobodnu zonu“, čije je stvaranje Turska predložila. Ta pomenuta slobodna zona protezala bi se uz granicu sa Turskom i u njoj bi utočište za napad na regularne sirijske trupe našli teroristi koji nisu povezani sa ISIL-om.


Ovime Amerika ponižava Rusiju, pokazuje joj koliko "ona smije a koliko Rusija ne smije", a to cijeli svijet gleda, kako ono što se dešava u Novorusiji (Ukrajini) tako i u Siriji, Rusija svugdje gubi zbog svoga kukavičluka...
Preporuke:
15
17
24 nedelja, 09 avgust 2015 13:18
Petrušin
A zašto je uopšte bitan Bašar al Asad?

Sav vojni kadar je obučavan u Rusiji, dok je Asad zubar koji se školovao u Britaniji.

On je tu bitan koliko i Miloševićev sin Marko u vrijeme rata u Jugoslaviji.

Obična maskota!

Sirijci su isti kao i Srbi: treba im nečija slika da je šetaju u-naokolo!

Asad će gdje i Januković, Mira i Marko Milošević...

Bitan je PLAN, koji mi ne znamo!
Preporuke:
15
22
25 nedelja, 09 avgust 2015 13:20
anta
jasno je kao dan da Asad na dugi rok ne može da opstane... Ako smo mi Srbi kao najjači pali posle 10 godina... Asad ako izdrži još godinu i to je plafon... stvari su tu proste, na jednoj strani je neko ko ima neograničene resurse, i na drugoj izolovana zemlja bez obnovljivih resursa,,, posle godinu, dve tri, resursa više nema i država pada...Drugi je problem ponašanje Rusije , koja sve vreme pokušava da se nagodi sa zapadom... da budu partnjori...ako pravitelji Rusije misle da je to put i način, neka im je sa srećom... za nas Srbe više nema nikakvog značaja...
Preporuke:
24
6
26 nedelja, 09 avgust 2015 13:31
Petrušin
Izjava Stejt Departmenta da "Turska ima sva prava da interveniše" u susjednoj SUVERENOJ državi (Siriji) je vaoma bitna za Rusiju i Kinu.

Nisam siguran da se dopala Francuzima i Njemcima, koji moraju ovu budlaštinu nekako da pravdaju i finansiraju.

NATO puca po svim šavovima samo što se to u javnosti ne pokazuje. Ovo su tektonske pukotine koje niko više ne može da zakrpi.

Ako sad Rusi na isti način kao Turci intervenišu, te pošalju u Evropu 10-tak miliona Ukrajinaca i Rumuna kao azilante svašta nešto može da se desi.
Preporuke:
22
7
27 nedelja, 09 avgust 2015 13:37
Kaplar
RF nije spremna za rat pa ni onaj " hladni " protiv zapada . Treba uzeti u obzir da je " udarna pesnica " ID sačinjena od kavkazaca i da je za RF mnogo bolje da se oni nalaze u Siriji nego na Kavkazu . Opet to je samo privremeno " rešenje " za RF jer će se " mudžahidi sa kavkaza " sigurno vratiti tamo odakle su došli kada budu dobili signal od " velikog brata " a kako stvari stoje to će verovatno biti po završetku angažovanja u Siriji . Kako god bilo na primeru Sirije i Donbasa RF pokazuje da je ipak ( za sada ) " div na glinenim nogama " .
Preporuke:
22
6
28 nedelja, 09 avgust 2015 13:39
zoran
@Marko Gay

U bre marko...kad su rusi tako zaostali, kako to da ne mozete da napravite raketne motore, a patriot je toliko zastareo da se samo jos poljaci loze na njega ;)

U redu, Rusija ne mora da šalje svoje mladiće da ginu spasavajući Asada, ali bi makar rusko ratno vazduhoplovstvo moglo da učini nešto više u bombardovanju položaja "Islamske države" i drugih terorističkih grupa. Međutim, i tu je Peskov bio izričit: „Sada se o tome ne razgovara. Drugačiju informaciju ja nemam.“


Meni stvarno rusi nisu jasni...ne samo da su dozvolili da se ukrajina raspadne i da rusi ginu u ludackom ratu koji su mogli da sprece, nego pustise i asada koji im je bio jedini saveznik...bar da poslase dva aviona na isis koje podrzava amerika i uk. Ako je do taktiziranja ja uopste ne vidim sta taktiziraju jer gube na svim mogucim poljima a i dalje ih lupaju sankcijama...cemu sva ova pasivnost uz apsolutne gubitke nikad mi nece biti jasno.
Preporuke:
23
10
29 nedelja, 09 avgust 2015 13:50
Petrušin
Kurdistan 2015a

http://postimg.org/image/nradrqgsb/

Kurdistan 2015b

http://postimg.org/image/nradrqgsb/

Šiti - Suniti podjele i proporcije 2015

http://postimg.org/image/6tsjol2it/
Preporuke:
9
4
30 nedelja, 09 avgust 2015 13:53
TOPOLj
Drugi dio...Već neko vrijeme(poduže to traje)što preko autorskih tekstova koji su van vremena i prostora,te komentara takođe,primjetio sam jednu čudnu paralelu(simboliku)sa događajima iz perioda zločinačkog petog oktobra i sa onim,što bi po Vladimiru Jevtiću(i ne samo njemu) kao i gomilom umišljenih komentatora(pravi izraz je ostrašćeni)trebalo da se desi i u samoj Rusiji u nekom narednom periodu.U tim ostrašćenim autorskim tekstovima Jevtićevog tipa,te komentarima,prepoznaje se ono što je prethodilo petooktobarskom zločinu.Tu se upotrebaljavaju sledeće fraze:"pasivnost","izdajnički režim","kukavički režim","Putin je Jevrej"(od skora je postao i Hazar),"nemoć Rusije","Zapad je moćniji od Rusije","prećutni dogovor","Staljin je bio veličina" itd,sve ovo su indikatori(simptomi)da oni koji su rođenu državu razarali,isto bi učinili i sa Rusijom.Smijenili bi Vladimira Putina bez obzira na apsolutnu podršku ruskog naroda.O čemu se zapravo radi ili šta je zapravo ovdje posrijedi?Nastavak...
Preporuke:
24
12
31 nedelja, 09 avgust 2015 13:59
Petrušin
Ispravka: Ovo je trebala da bude mapa Kurdistana 2015b

http://postimg.org/image/v29ahbo5h/
Preporuke:
3
5
32 nedelja, 09 avgust 2015 14:06
slobodan
-
nedelja, 09 avgust 2015 09:39
Nadobudni
Koliko ovde ima nadobudnih mislioca koji bi tudjim k@@@em mlatili po trnju. Odite tamo u Siriju i ako ste sluzili vojsku pa ste naucili kako treba ubijati, pomognite Siriji licnim angazmanu na terenu. To posebno vazi za pisca teksta.-Potsetio bih pisca ovog komentara da je vrbovanje za odlazak na strana ratista krivicno delo!Kao i ucestvovanje u tamosnjim sukobima!Ovo povlaci zakljucak da odmah prestanes da Ti mlatis k....m po tastaturi!Inace licno se slazem sa stavovima iznesenim u tekstu kao i sa vecinom komentatora.Pasivna Ruska spoljna politika i ustupci zapadu je mogu eliminisati kao respektabilnog igraca u svetskim geopolitickim odnosima!SAD i NATO svakako nece cekati da Rusija dovrsi vojnu modernizaciju i jos ekonomski ojaca!Zato ce je stiskati lagano dok je ne uguse!Kao anakonda svoj plen!
Preporuke:
11
11
33 nedelja, 09 avgust 2015 14:09
TOPOLj
Treći,poslednji dio...Ono što je posrijedi,to je jedna opaka činjenica da duh petooktobarskog zločina lebdi nad Srbijom.Nisu više samo u pitanju mediji pod zapadnom kontrolom,političari i oni koji odlučuju u Srbiji.Da zlo bude veće,demokratija ili vlast šljama po Alfredu Nobelu,to je virus koji je zahvatio golem prostor ili ogroman dio srpskog nacionalnog tkiva.Nedavno je Božidar Đelić(zločinac u svakom pogledu)dao jednu izjavu u kojoj kaže "da će Putin završiti kao Milošević".Za Đelića se zna ko je i šta je.Njemu je ulazak u Rusiju zabranjen.Ali,Đelića je puna Srbija.Pa samo na ovom sajtu ih ima koliko ti Bog hoće.Lako je te Đeliće identifikovati.Ovaj Jevtićev pamflet tim je Đelićima dao krila.Đelići se prepoznaju po komentarima.Samo Đelići,Putinofobi,vi koji sve znate,vi koji možete u svako doba dana i noći ispraviti krivu Drinu(??),jedno znajte:nikada,ali baš nikada,neće vam poći za rukom da vidite peti oktobar u Rusiji ni smijenu VP.Neće vam to dopustiti ruski narod i ruska armija.
Preporuke:
26
11
34 nedelja, 09 avgust 2015 14:40
@topolj
ima korisnijih načina za pokazati privrženost Rusiji i Siriji, samo treba tastaturu zamjeniti nečim konkretnijim. Zašto ti misliš da si poseban a ne radiš ništa drugo što i ostali, surfaš i komentarišeš?!
Preporuke:
14
8
35 nedelja, 09 avgust 2015 15:07
predrag
Topolj!Ovoga puta si promasio temu!Voleo sam da citam tvoje patriotske komentare i videlo se da si rusofil-kao i vecina autora i komentatora na NSPM!Uzgred ne vidim prvi deo tvog komentara!Koliko razumem ovaj tekst ni po cemu nema veze sa petooktobrasima niti je na liniji djelica!Rusija je propustila da adekvatno reaguje uslucaju majdan!zatim u tragediji u Odesi!Neadekvatno je reagovala u slucaju uvodjenja ek.sankcija!A bogami i sankcije na sportskom planu nisu nemoguce!Pitanje je da li ce povratiti novac ulozen u neisporucene Mistrale iz Francuske!Uostalom sta je trebalo da brodove narucuje od Zapada!Slicne su gradili jos u vreme SSSR-a!Ovo sa dogadjanjima u Siriji je samo nastavak...!Pokusaji da sa zapadom gaje partnerske odnose nece je nikud odvesti.Zapad ima davno zacrtan cilj-Devastiranje rusije i otimanje prirodnih resursa.
Preporuke:
17
6
36 nedelja, 09 avgust 2015 15:08
bole
kod vas patriota samo tuga,beznadje,izdaja...........a srbi svi u redu za kanadu,australiju i usa.......nigde nikog ispred ambasada rusije,kube.....
Preporuke:
10
14
37 nedelja, 09 avgust 2015 15:13
TOPOLj
@@Topolj...Ne brini ti za mene.Ja sam svoj patriotizam dokazao tamo gdje su uloge između života i smrti podjeljene.Ko zna gdje si ti tada bio.Ne treba ti da me učiš patriotizmu.Šta fali tastaturi?Volim Rusiju i imam pravo da to javno iznesem.Nećeš mi ti ni tebi slični to zabraniti.Nisam ja samo za tastaturom.Tu sam najmanje.Volim sport i njemu sam posvećen.Ja za tvoju informaciju,u ovim sparnim danima,ustajem u pola pet,pet,pola šest ili šest ujutro i pravim paklene treninge koje ti ni usniti ne možeš.Rusija ima sve što joj je potrebno da se zaštiti bez ikakve pomoći sa strane.Previše se praviš pametan,a ustvari,ne samo što pišeš glupe komentare,ti se svrstavaš otvoreno uz četvrti rajh,doduše između redova.Mada,kakva je razlika?
Preporuke:
13
15
38 nedelja, 09 avgust 2015 15:14
...
G. Topolj brka kritiku nekih konkretnih poteza ruske aktuelne politike sa napadom na Rusiju i Putina. Više vredi jedna konstruktivna i dobronamerna kritika nego komentari tipa "živijo car Putin". Ovo je dobra i poštena analiza g. Jevtića. A šta će na kraju biti samo Bog zna.
Preporuke:
18
5
39 nedelja, 09 avgust 2015 15:39
@topolj
Što se mene tiče ne moraš ni spavati, trči odma iza ponoći a sa prvom zorom diži tegove. Opet nisi odgovorio na pitanje zašto je tvoje mišljenje bitnije od drugih da tako nabusito druge kvalifikuješ izdajnicima a oni ništa drugo ne rade nego ono što i ti, napune zadanu kvotu od hiljadu karaktera?!
Preporuke:
12
10
40 nedelja, 09 avgust 2015 16:11
TOPOLj
@Predrag,@...@@topolj...Nedelja je pa imam malo više vremena,inače,ne bi ni pisao komentar na pamflet gospodina Jevtića,još manje bi odgovarao na besmislene komentare.Ja sam napisao i prvi komentar,to što ga Predraže ne vidite nije do mene.I nisam promašio temu nego je problem što neki misle da ima naivnih i da se ne prepoznaje površnost autora teksta.Itekako ovo ima veze sa temom.Što se tiče teksta gospodina Jevtića,pa zar gospodin Jevtić,vi Predraže,gospodine tačkasti i @@topolju zaista vjerujete i mislite da je rusko rukovodstvo naivno i da ništa ne poduzima na geopolitičkom planu?Vi to treba da im objasnite i da im ukažete,jer,eto oni ne znaju šta rade.Njima su važniji njihovi zapadni "partnjori",čuvena krilatica kod sarkastičnih komentatora ovoga sajta kao i na još nekim sajtovima.Ako zaista tako mislite,onda ste vi do zla Boga naivni.I ne zaboravite,okolo kere pa na mala vrata počelo je i petooktobarsko zlo.Dobro ja znam šta pišem.Nije Rusija Srbija.Nije Putin Milošević.Upamtite to.
Preporuke:
14
14
41 nedelja, 09 avgust 2015 16:22
Zoran
Izuzetno postujem predsednika Putina i sve sto je uradio na uskrsnucu Rusije u poslednjih 15 godina. Medjutim ne mogu a da ne primetim da Putin pokusava da vodi poprilicno defanzivnu strategiju i u Siriji i u Donbasu i na Balkanu. Ne verujem da je sa Anglosaksoncima to dobra strategija posto oni to tumace kao slabost. Ako Asad dozivi sudbinu Gadafija to ce sigurno negativno da se odrazi na sve potencijalne ruske saveznike. Isto tako, ako se svakodnevno ubija i maltretira Ruse u Harkovu i Odesi, ako nema volje i sredstava da se u Srbiji i Crnoj Gori osnuje makar jedna proruska televizija i dnevne novine, sta onda neko drugi da ocekuje? Moramo realno da se zapitamo oko ovakvih stvari koliko god da bi zeleli da je suprotno.
Preporuke:
25
2
42 nedelja, 09 avgust 2015 17:00
Dr
Istorijska konstanta je da Rusija neće reagovati sve dok joj neprijatelj ne dođe pred Moskvu. Kastu na vlasti u Moskvi, koja je najmanje ruska, apsolutno ne interesuje to što ruski narod pati i gine u Ukrajini, i što joj saveznici krvare. Bitno je da kasta na vlasti u Moskvi lepo živi, i da opijena Zapadom i vrednostima koje tamo vladaju. Još od 1917. godine, Rusi i Srbi su izgubili svoje države, utopljeni su u nove države sa svojim istorijskim neprijateljima, da bi 100 godina kasnije bili svedoci da je rusko i srpsko nacionalno biće totalno uništeno. Što se tiče Asada, sve se može objasniti jednom rečenicom: Sirija gori a Putin se češlja.
Preporuke:
24
12
43 nedelja, 09 avgust 2015 17:19
Zoran
Isao sam na fakultet svojedobno i druzio se sa jednim od clanova Asad porodice, u jednoj zapadnoj drzavi, tako da otprilike znam o kakvim se ljudima radi. Hteli mi to priznati ili ne, ova borba koju Asad i Alaviti trenutno vode tesko da moze da se usporedi sa bilo cime u modernijoj istoriji. Zar ne vidite da covek govori "nemamo vise ljudi, svi su izginuli...". Slava junackim Alavitima, pomogli im Rusi ili ne, oni su svoje Carstvo Nebesko izborili.
Preporuke:
42
0
44 nedelja, 09 avgust 2015 17:29
Boško
Dr
Istorijska konstanta je da Rusija neće reagovati
Invazija SADista i neonacističke Francuske je do sada sprečena odlukom Rusije da pošalje crnomorsku flotu u sredozemlje i zaštiti Siriju kao i "posmatračko" slanje Kineskog vojnog broda pred obale Sirije.

Upoređivati Siriju sa Srbijom je smešno jer prevarant milošević nije ni tražio pomoć Rusije jer je bio zadovoljan plenom "avnojevske" Srbije, izdajući sve Srbe na Balkanu i Kosovo da bi zadržao ukradenu kuću na Dedinju sa "duetom predsednika" izdajničkih partija JULa i komunističkih socijalista

Ključna "greška" Gadafija je bila što je ubeđivao afičke zemlje da odbace lažne petrol dolare i uvedu "zlatni afrički dinar" sa zlatnim pokrićem.

Iran doneo odluku da svoj gas i naftu razmenjuje sa Kinom a onda i sa Rusijom za zlato i robu, izbegavajući lažne petrol dolare.

Sirija je samo usputna stanica prema Iranu, jer jedina druga opcija koju imaju SADisti osim Irana, je okupacija Kanade uz težu eksploataciju nafte.
Preporuke:
13
13
45 nedelja, 09 avgust 2015 17:57
Zoran
Za one koji nisu znali, 25% Alavitskih vojno sposobnih muskaraca je do sada poginulo, preko 25% je tesko ranjeno ili su invalidi. Oni trenutno prozivljavaju ono sto su Srbi u Prvom svetskom ratu. Ocigledno su i dalje trn u oku englezima i dzihadistima. Molimo se Bogu, da i njih Ruski Car preveze do nekog njihovog Krfa.
Preporuke:
35
0
46 nedelja, 09 avgust 2015 18:12
Srbin crnac, ateista
Uopšte ton ovog članka mi stvara utisak da druga strana (Rusija i Iran) imaju nekog asa u rukavu, inače bi bili vrlo neozbiljne države. Naivno je misliti da se na Bliskom istoku iza kulisa ne dešavaju vrlo pokvarene, perfidne igre gde svaka sila pokušava balansiranjem iskamčiti što više od druge strane ili strana, dobiti više u budućoj preraspodeli moći. To sigurno rade i Turska, i Iran (možda najmanje perfidno) i Rusija. Inače moje mišljenje o politici Rusije na duži rok je da se oni samo zanimaju sobom i jačanjem svoje privrede a da ih ništa van toga u suštini ne zanima. Tako će biti i dalje sve dok Rusija ne postane najjača sila, a posle će raditi sve ostalo kad se može. Tako postoji principijelna podrška, razvijanje međusobne trgovine i upošljavanje ruskih preduzeća, ali gospodo ako vam zapad pripreti nekim šiptarima, sandžaklijama islamistima ako ste neposlušni, kad krene rat vi ratujete manje više sami, jer mi nećemo ratovali sa Zapadom zbog vas, nas samo razvoj zanima.
Preporuke:
12
3
47 nedelja, 09 avgust 2015 18:22
Srbin crnac, ateista
Možda i zato Srbija vodi ovakvu kukavičku kvinslišku politiku. Autor članka u ovoj jednačini ne pominje ključnu iransku podršku Siriji, koja možda nije optimalna ali postoji. Iran je jako važan činilac koji sada postaje najvažnija država sa svojih 80 miliona stanovnika i ogromnim bogatstvima. Iran je svojom pragmatičnom politikom u nekom neformalnom savezu sa Amerikom u Iraku gde također postoji šiitska većina. Adut Irana može biti podizanje šiitskog dela Iraka protiv Islamske države ili promena statusa kvo privlačenjem Iraka bliže sebi. Time bi udarili i na američku agenturu Islamske države i bilo bi lakše logistički pomagati antisirijske teroriste. Dobar deo prljave politike se sada odvija preko Kurda kojima se obećava sve i svašta samo da udare na američke neprijatelje. Pregovaračke pozicije u tajnim dogovorima će dosta zavisiti od stanja na ratištu ali je iluzorno misliti da Asad preživljava samo sa osloncem u Rusiju, to nije nikada ni bio slučaj.
Preporuke:
14
4
48 nedelja, 09 avgust 2015 18:42
Zoran
Ljudi su skloni da gledaju na ratove i sukobe kroz geopoliticke prizme, u ovom slucaju "Iran, Rusija...", ja ponovo hocu da ukazem na junastvo Alavitskog naroda Sirije, to je otpor koji odavno nije vidjen. Vijetnamci su imali direktnu kinesko/rusku podrsku, Alaviti ginu, manje vise sami.
Preporuke:
24
0
49 nedelja, 09 avgust 2015 18:46
@ petrusin
tvoji rezoni i navijanje lice na ciste gluposti..pises amerika radi ovo,ono pa ce zato rusija imati pravo da radi nesto slicno..ameri to pravo isklucivo daju sebi(ne verujem da bi cak i svaznicima dali pravo da se ponasaju kao oni)RF,tj Putin dosad ima toliko argumenata i pravo da uradi,nesto slicno bilo sta ali nije tu problem.problem je u Putinu i njegovu'svetu'ekipu koju nikako ne menja,bar nekog,kao da su'svetci'nepogresivi!!!kod njih je problem,jer Putin,lavrov,medvedev,peskov i ostali politicari ili nemaju tri ciste da nesto ozbiljno urade ili su clanovi i pete i seste kolone!!!vojska je u redu,sve ostalo ne valja!!!ako ti petrusin stvarno mislis da ce putin posle pada asada stvarno nesto uraditi,onda si ti naivan!!putin je toliko puta vec na delu pokazao sta je njegova politika,da nemogu da razumem da jos ima ljudi ovkovog shvacanja kao ti..ok da su to mala deca iz vrtica i donekle iz osnovne skole ali ljudi kao ti,visokoskolovani????prosto da covek ne veruje!!!!!
Preporuke:
8
5
50 nedelja, 09 avgust 2015 18:47
Zoran
Sta ne udare vise ti Kinezi, Rusi i Iranci. Koliko sam ja upucen, jedini ljudi koji su se suprotstavili Nato paktu su Srbi, i sada jos mnogo jace Alaviti. Zalosno je kad dva tako mala naroda moraju da vode bitke takvih geostrateskih gromada.
Preporuke:
31
1
51 nedelja, 09 avgust 2015 20:58
Petrušin
Rusima kao i Kini trebaju "presedani" u međunarodnom pravu, koje će da koriste u svoje geopolitičke svrhe i ciljeve.

Kosovo i Krajina su imali velike posljedice za postojeće međunarodne ugovore i povelje koje predstavljaju to pravo. Vidjeli smo to u Gruziji i sad na Krimu, kada je Zapad mlatio praznu slamu. Da nije bilo Kosova i Krajine ko zna kako bi se stvari razvijale sa Kinom i Rusijom po pitanju miješanja u svari "suverena".

Sirija je mrtva država kao što je to i Jugoslavija. Traži se novi poredak i balans na Bliskom istoku, u kome se pokušava Rusija totalno da istisne iz Sredozemnog mora.

Ako su Ameri toliko jaki zašto ne prekrše ugovor o prolasku vojnih brodova kroѕ moreuz ka Crnom moru i njihovom vremenskom zadržavanju u njemu?

Zato što ne smiju, jer znaju da će morati da ratuju sa Rusima isti dan!
Preporuke:
13
8
52 nedelja, 09 avgust 2015 21:06
Boško
Srbin crnac, ateista
Možda i zato Srbija vodi ovakvu kukavičku kvinslišku politiku.

Počeo si kao vučići da izjednačavaš Srbiju sa vladom Srbije.

Srbija vodi "ovakvu kukavičku kvislinšku politiku" jer je to ista politika koju je "vodio" 90tih milošević kada je on bio na čelu ove atnisrpske koalicije koja je sada na vlasti.

Sva "današnja politika" je samo nastavak politike 90tih kada su napravljeni temelji "današnje politike"

Ista lica kao 90tih iste partije, ista izdaja.
Preporuke:
13
8
53 nedelja, 09 avgust 2015 23:23
@bole
To možda čekaš ti, ali hvala Bogu većini nas se smeši bolja sudbina od čišćenja toaleta u Kanadi.
Preporuke:
9
1
54 nedelja, 09 avgust 2015 23:36
Srbin crnac, ateista
Dr
Istorijska konstanta je da Rusija neće reagovati sve dok joj neprijatelj ne dođe pred Moskvu.

Rusija jeste reagovala i to vrlo snažno, na Krimu, u Donbasu i na politički-ekonomski način.
Kastu na vlasti u Moskvi, koja je najmanje ruska

Zaverološke besmislice i srpske romantističke priče o Rusiji, geopolitika za malog Pericu
apsolutno ne interesuje to što ruski narod pati i gine u Ukrajini, i što joj saveznici krvare.

Vi očigledno preuveličavate stvari, iz boljih ili lošijih pobuda, što nije na mestu jer se Novorusija brani od Kijeva samo ruskog podrškom bez kojeg ne bi izdržala ni dan.
Bitno je da kasta na vlasti u Moskvi lepo živi, i da opijena Zapadom i vrednostima koje tamo vladaju.

Ponovo preuveličana generalizacija. Da je tako sodomisti bi već šetali Moskvom, a ne šetaju.
Preporuke:
13
5
55 nedelja, 09 avgust 2015 23:45
Srbin crnac, ateista
Još od 1917. godine, Rusi i Srbi su izgubili svoje države,

Pravite stereotipizacija i pogrešno posmatrate Rusiju srpskim aršinima i srpskim poimanjem nacije. Rusija nije izgubila svoju državu 1917-e, Ruska Imperija je samo (kratkotrajno i bezuspešno, 15 godina) bila reformisana posle svog "5. oktobra", već sa Staljinom SSSR postaje ponovo Ruska Imperija po politici i "rusocentričnosti" kulture. SSSR tada postaje najjača Ruska Imperija u istoriji, a to Rusi najviše cene. Besmislica je i da Rusija treba postati "ruskija" i "nacionalnija". Ona je upravo onoliko ruska ("rosijska" u nacionalnom, ne etničkom smislu) koliko to treba biti.
utopljeni su u nove države sa svojim istorijskim neprijateljima

Opet mnogo preterujete, kad bi Rusi sebe posmatrali tako u uskom etničkom pogledu njihova država bi bila ograničena na evropski deo Rusije, Belorusiju i Ukrajinu, a Rusija je mnogo više od toga. Za Rusiju vezivno tkivo nacije nije nacionalnost već ruski jezik.
Preporuke:
16
4
56 nedelja, 09 avgust 2015 23:52
Srbin crnac, ateista
da bi 100 godina kasnije bili svedoci da je rusko i srpsko nacionalno biće totalno uništeno.

Ma gde je uništeno nacionalno biće? Rusko sigurno nije, niti je moglo biti. Kako napisah SSSR je bio samo rekonfiguracija i reforma Ruske imperije. Agentura trockista je pokušala pozapadnjavanje, uvođenje latinice, pa je kasnije krenula još jača rusifikacija neruskih naroda kao odgovor na to, za vreme Staljina, pa je ruska država postala još i jača. Ukrajina jeste neki gubitak ali nije tragedija niti je šteta sasvim nepopravljiva.
Ne znam ni gde je uništeno srpsko nacionalno biće. Svakako da smo imali mnogo gubitaka ali to nije potpuno uništenje. Nije ni kraj borbe za slobodu i stvaranje snažne i ujedinjene države koju nam sada ne dozvoljavaju ali u celom regionu jedino mi imamo kapacitet da takvu državu napravimo i sigurno ćemo je i napraviti kada bude moguće, pa ne vidim čemu vode ovakve priče.
Preporuke:
16
4
57 ponedeljak, 10 avgust 2015 03:24
A
konacni odgovor je vrlo jednostavan, Rusija nije mocna, koliko mi mislimo ili zelimo i to je resenje misterije ruske ili Putinove "pasivnosti".Ruskoj politici se moze prigovoriti samo to sto nije pokusala da spreci puc u Ukrajini i sacuva Janukovica i sto nije videla ranije da od saveza Moskva-Berlin-Pariz i Juznog toka nece biti nista(kada su odbacene Medvedevljeve inicijative o zajednickoj PRO i novoj bezbednosnoj politici u Evropi i stalna podmetanja Juznom toku).Intervencija u Ukrajni(koja se nece desiti ni pod kojim uslovima), obimna vojna pomoc ili cak intervencija u Siriji su fantazije.Rusija za to nema ni vojne ni ekonomske resurse, a ni saveznike koji bi rizikovali konfrontaciju sa Zapadom.Rusija se bavi konsolidacijom, razvojem i nekim oblicima medjunarodnog povezivanja,da bi jednog dana...E, da li ce joj biti dopusteno da dodje do tog dana, drugo je pitanje.
Preporuke:
12
2
58 ponedeljak, 10 avgust 2015 09:20
@ petrusin
sto se presedana i kosova tice u pravu si.sto se krajine tice cisto lupas,jer krajina sa presedanom nema nikakve veze,a ti to lupas verovatno sto ti je poreklo odande!!!putin je pre nekoliko dana defakto priznao kosovo,kad je rekao da ce se moci uci u RF sa kosovskim pasosom pod specijalnim okolnostima!!taj cin medgu mnogih drugih koje ti ne vidis pokazuje pravog putina!!!fantaziras,ne vidis stvarnost,RF sa ovim politickim vodgstvom ce na kraju biti ko i ostali deo globaliziranog sveta.svojim ponasanjem putin i ekipa izcrpljuju RF,koja ce na kraju biti iznemogla zemlja!izdaju verne saveznike,kao asada i hriscane u siriji,ti to pravdas to nije prava sirija,jos jedno lupetanje!osim toga kad bi i tako bilo o presdanima to znaci da nasu muku putin iskoriscava nama ne pomaze,a to je najvaznije!BAS ME BRIGA ZA PUTINA AKO NAMA NISTA NE POMAZE A HUNTI U KIJEVU DAJE 3 MILJARDE DOLARA.(ne opravdavaj sa AV)!!takvog putina voli ti a ja necu..meni je srbija najvaznija od svega,pa posle ostalo!
Preporuke:
4
5
59 ponedeljak, 10 avgust 2015 09:51
@ petrusin
sve podrske RF su verbalne a kad dodge do gustog od podrske nema nista!!na muci se junaci vide!!!!sta ce biti sa podrskom dodiku RS i referebdumu tamo..amerikanci ce najverovatno na referendum odgovoriti ostro..STA ONDA????dali ce Putin onda srbima pomoci tamo??ja mislim da nece!!kako ces onda u tom slucaju opravdavati to???nemozes pravdati sa AV,jer dodik nije AV..ili ces naci opravdanje da i RS nije prava drzava,nego da je vestacka kao sto kazes za siriju!!!!!razmisli malo bolje!!!!!!delo krasi coveka a ne reci..a verbalne podrske su samo reci i nista drugo...od dela nema mnogo!!!!
Preporuke:
10
2
60 ponedeljak, 10 avgust 2015 11:41
@ petrusin
citajte ovo svi vi koji branite mudru politiku putina http://fakti.org/globotpor/quo-vadis-orbi/ukrajina-uz-pomoc-amerikanaca-sprema-protiv-donbasa-hrvatski-scenario
Preporuke:
7
1
61 ponedeljak, 10 avgust 2015 16:10
BG
Koliko je Rusiji bitan Balkan govori činjenica da nemaju nijednu tv stanicu, radio,novine...isto toliko im je bitna Srbija. U Ukrajini ginu i sele se Rusi,finasiraju Kijev dajuči im jefitniji gas nego nama Srbima. Sirija ista priča, to je su činjenice,ali uvek će neko reći da se radi o taktici V.Putina. Šuruje sa S.Arabijom koja finansira ID? Zapad naziva partnerima, a došli mu u dvorište?
Preporuke:
9
3
62 ponedeljak, 10 avgust 2015 18:30
bg
Jeste, Putin treba da bude veći Sirijac od samih Sirijaca? Koliko mladih momaka je pobeglo i sad žele da se nakače na nemačku socijalu? Zašto su Krajinu branili ljudi prosek preko 50 godina, gde su bili mladi Krajišnici? Po novosadskim kafićima? I posle zašto nemamo državu, i zašto nas je Sloba izdao. Ogromno dezerterstvo u Siriji, pa kod da im brani zemlju? Rusi da ginu za Asada?
Preporuke:
9
3
63 ponedeljak, 10 avgust 2015 21:52
Cubrilo
@predrag
Pitanje je da li ce povratiti novac ulozen u neisporucene Mistrale iz Francuske!
Novac je isplacen prosle nedelje, s "kamatom", to su potvrdili i Francuzi.
Preporuke:
1
1
64 utorak, 11 avgust 2015 10:03
A.H.B.
Nigde nisam uspeo da pronađem to obraćanje Asada.
Preporuke:
3
0
65 utorak, 11 avgust 2015 11:19
Radonja Kolarić
@bg

U ljudskoj je prirodi da se pobegne od opasnosti.Treba biti lud pa jurišati na bodljikavu žicu.Vidiš,to je bio popularan sport širom evrope 1914.Kako,zašto?Ti ljudi su osećali vlast i državu kao svoju,pa su bili spremni da za nju daju svoj život.Postoji nešto što se zove ideologija i za nju su ljudi spremni da poginu.Tu je i propaganda,a ako je država ozbiljna postoje i terenski radnici tj.oficiri za moral.Kad stigne poziv za vojsku,ako se ne odazoveš postaješ dezerter i čovek van zakona,pa tebi na volju.U istoj ravni su saboteri i simulanti...
Preporuke:
2
0
66 utorak, 11 avgust 2015 11:25
Radonja Kolarić
@bg

Nisu samo novosadski kafići bili puni,već i oni u Kninu za vreme ofanzive na Dalmaciju 1993.Bilo je mučno ulaziti u Knin sa linije fronta i videti ljude koje sede po kafićima kako uživaju.Krajiška vojska bila je možda i jedina vojska koja je imala najveći procenat kuvara,vozača,vezista...Sve sama neborbena mesta.Sve se to moglo kupiti za određenu svotu maraka.Kupovala su se blovanja i dijagnoze.Bežalo se u Srbiju...Na frontu su bili samo oni koji nisu bili "dovoljno vešti".Pa sad ti meni reci da li bi ti za takvu državu jurišao na bodljikavu žicu?

Krajina je pala davno pre 1995.samo nije bilo nikog da to objavi.Njeno rukovodstvo je zamenilo formu(sopstveno blagostanje,titule,limuzine..) za suštinu(organizovanje odbrane naroda) a sve to je platio običan narod.
Preporuke:
7
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner